Print this Post


Compania de Apă Olt: Nu există cazuri de îmbolnăviri în rândul persoanelor care asigură alimentarea cu apă a orașelor și comunelor din aria de operare

Printr-un comunicat de presă, Compania de Apă Olt anunță faptul că, în urma testelor efectuate, cinci angajați ai Companiei de Apă Olt, din cadrul TESA, au fost confirmați pozitiv cu COVID-19.

În  urma anchetelor epidemiologice efectuate atât de DSP Olt, cât și de personalul specializat din cadrul Companiei de Apă Olt, a rezultat că toți cei cinci angajați nu au luat virusul din interiorul companiei.

Nu există cazuri de îmbolnăviri în rândul persoanelor care asigură alimentarea cu apă a orașelor și comunelor din aria de operare a Companiei de Apă Olt,  personalul de intervenții sau din rândul cititorilor încasatori.

Compania de Apă Olt a luat, pe toată perioada pandemiei, toate măsurile care se impun, precum dezinfecția săptămânală a tuturor spațiilor, asigurarea de dezinfectant și măști de protecție angajaților, termoscanare la intrarea în companie și testarea celor care au prezentat simptome specifice.

compania de apa olt net 804Având în vedere situația epidemiologica, Compania de Apă Olt va suspenda, pe perioadă nedeterminată, activitatea Biroului Unic. Măsura a fost luată pentru a-i proteja atât pe beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, cât și pe angajații noștri care lucrează cu clienții.

Pentru a obține informații sau a depune documente pentru obținerea de avize și autorizații, Compania de Apă Olt a pus la dispoziția clienților  adresa de e-mail: clienti@caolt.ro, serviciul poștal sau numărul de telefon: 0728 851 752. Acestea vor fi soluționate în cel mai scurt timp, iar clienții vor primi răspunsurile pe e-mail sau poștă.

Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte intervenții pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419. Activitatea la casieriile Companiei de Apă Olt se desfășoară după program normal, cu respectarea păstrării distanței față de ceilalți clienți aflați în incinta casieriei.

Pentru plata facturilor, se recomandă utilizarea metodelor de plată on-line, card bancar, precum și prin aplicația CAOmobile, pentru a evita deplasările la casierii.

„Compania de Apă este alături de beneficiarii serviciilor publice de alimentarea cu apă și canalizare, cu toate  informațiile de care au nevoie și cu intervenții prompte, în caz de avarii pe rețelele de apă,  dar trebuie să fim cu toții responsabili și să ne protejăm unii pe alții”, se precizează în comunicatul de presă.

Ionuț Dumitrescu

Permanent link to this article: http://linia1.ro/compania-de-apa-olt-nu-exista-cazuri-de-imbolnaviri-in-randul-persoanelor-care-asigura-alimentarea-cu-apa-a-oraselor-si-comunelor-din-aria-de-operare/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *