• Nr. • Aug - Aug • Fondator Dumitru Sirghie


Autor: februar
Data: 2009-09-04

Ianuar, este usor sa jignesti.De obicei cei ce nu au argumente jignesc.Eu m-am referit la moralitatea unor ziaristi platiti. Este rusinos ceea ce spui tu,dar de ce nu ai spus in acel moment.Despre banii publici citeste si tu ziarele din olt si vezi cine castiga pe banda rulanta toate licitatiile la CJ OLT.Eu vorbesc cu argumente din presa tu vorbesti dupa ureche.


Autor: ferma animalelor
Data: 2009-09-10

Daca lui ORWELL II PLACE BERCEA MONDIALU,N-ARE DECAT,ASTEA-S MODELELE LUI.SA FIE SANATOS ,DAR NOI STIAM CA IDOLII SAI,BALASESCU SI VALCOV IL ACUZAU PE BERCEA DE FARADELEGI.CLOACA!


Autor: elena udrea
Data: 2009-10-08

Cine se ia de marinerul meu, are de-a face cu mine.Bai Sarghie, numai tu cu Lavinica aia suie a lui Darius va luati de Basescu. O SA VA TRIMIT PE AMADOI PE CENTURA, PENTRU CA SLBANOGUL DE DARIUS ARE UNA CU CRACII LUNGI, GABI O CHEAMA. A FOST LA NUNTA CU EA SI CU LAURA MIRA, DUPA CE IA PUS DINTII


Autor: un cetatean
Data: 2009-10-08

Domnule Sirghie, Poza \"incriminatorie\" (cat si intreg articolul) duce o lipsa crasa de profesionalism (nu mai e cazul sa vorbesc de deontologie profesionala) cum numai la un ziar care sprijina psd-ul se poate intampla. As face o paralela intre voluntarii PSD, majoritatea mai \"colorati\" si ziarul (dumneavoastra alaturi de el) ca fiind clasa de jos a jurnalismului local. De fapt, nici atat pentru ca dumneavoastra transformati calitatea de jurnalist intr-o defecatie profesionala. Slavagismul nu s-a abolit, el traieste prin dumneavoastra. Interesele financiare primeaza in fata valorilor si a virtutilor pe care sotia dumneavoastra le preda tinerei generatii. PS: Sa va fie rusine ca mentionati numele lui Petre Tutea in acest semi-articol \"elaborat\" de un pseudo-jurnalist, pseudo-om. Noi sa fim sanatosi!


Autor: sarghie
Data: 2009-10-09

Daca esti barbat si intelectual adevarat nu te mai ascunde sub pseudonim. HAI SA VORBIM CA OAMENII, FATA IN FATA , SI SA PUNEM IN BALANTA MINCIUNILE LUI bASESCU SI MINCIUNILE LUI GEOANA. Eu nu-l votez pe GEOANA,ci pe CRIN ANTONESCU, insa cine ma poate opri sa critic un sfertodoct ca Basescu , care are apucaturi totalitare. ANALIZATI, DLE, si presa de scandal a PDL OLT si a[poi putem vorbi cine face presa de defecatie. Fiti un pic mai obiectiv si putem vorbi...


Autor: leana
Data: 2009-10-09

pe cand o spargere si la voi ca la dobrescu


Autor: proaspat nascuta
Data: 2009-10-12

Acum a vorbit LAURA, pentru ca ea sustine teza inscenarii spargerii redactiei lui Dobrescu.Ca si Leana, cind lucra la Dobrescu, il pupa in sula, acum il pupa in acelasi loc , pe Balasescu.LAUDA EI...


Autor: blondis
Data: 2009-10-13

NU VA MA CACATI PE VOI, GEOANA E DEJA PRESEDINTE


Autor: orwell
Data: 2009-10-15

He he he ! Frumoasa lucratura incerci dar nu-ti tine cu oltenii ! Vrei sa arunci navodul ca Valcov face tot ce poate ca sa-l ajute pe Basescu dar ca populimea nu si nu din cauza de ...Lavinie ! Eu cred ca e tocmai invers . Valcov ( al carui om ma credeati pana mai zilele trecute ) vrea sa faca un \"speraclu\" pacalind oamenii ca tine cu Basescu si in timpul asta sa-si razbune sotia . Argumente : iata azi dau doar unul : A propus la conducerea Spitalului Slatina o asistenta fapt ce i-a infuriat tare rau pe medici care se pregatesc de o reactie dura . Si eu spre deosebire de tine ziarist-deontolog ,spun deschis : daca Valcov nu-si retrage propunerea nu va pierde doar votul medicilor ci si al slatinenilor , iar eu ma voi simti nevoit ca incepand de maine sa public in fiecare zi din \"faptele \" primarului impotriva slatimnenilor .


Autor: sirghie
Data: 2009-10-15

Este clar ca sunteti un intelectual. Accept dialogul cu dvs ,daca nu mai utilizati ,in comentariul pe care-l faceti, si jigniri. Eu pot face erori,fara de voie, in a judeca unele fapte politice,asa cum si dvs. puteti sa va abateti usor de la deplina realitate, avand in vedere originalitatea politicii dambovitene. Important este sa nu persistam in greseala...Faptul ca Darius face GAFE IMPARDONABILE , pe care le vedeti si dvs ,este deja un pas spre un dialog civilzat.S-ar putea sa avem,totusi, obiective comune ,in ceea ce priveste viziunea noastra politica. VA salut.


Autor: yohannis
Data: 2009-10-16

Unde publicati,dle doctor, in ziarul Laurei mira?Ha, ha ,ha!


Autor: bebe
Data: 2009-10-16

Dar de cand proune Darius asistente in spital? El propune doar directori si sefi de deconcentrate, pe bani multi. Asistentele si personalul infirmier este pus de Paraschiva, care a intrat si el in dizgratia lui DARIUS, FIINDCA ACESTA COCHETEAZA CU PSD-ul.


Autor: caracter
Data: 2009-10-22

Asa este,aveti mare dreptate,suntem satui de ciuma asta portocalie care parca nu se mai sfarseste,dar sa mai rezistam o luna de zile si dupa aceea totul se va limpezi fara maleficul si infamul de basescu.


Autor: calini
Data: 2009-10-23

Caracalenii voteaza SCHIMBAREA,GEOANA-PRESEDINTE.


Autor: orwell
Data: 2009-10-26

Dom \' Mitica multe am vazut la viata mea . Cand locuiam la un camin de nefamilisti din Slatina aveam un coleg care isi trimitea singur scrisori ca sa vada ceilalti baieti ca are \"prietene \" Acum vad un ziarist care isi scrie singur \"comentariile \" sa vada boborul ca are cititori ! Imi pare foarte rau despre tine dar asa ceva ma face sa iti trimit versurile pe care ti le-am promis : \"Rumegând cocenii de pe lângă jug, S-a-ntrebat odată boul de la plug: - Doamne, pe când alţii huzuresc mereu, Pentru ce eu singur să muncesc din greu?... La-ntrebarea asta, un prelung ecou I-a răspuns din slavă: - Pentru că eşti bou...\"


Autor: ****
Data: 2009-10-26

VAI DE CAPUL VOSTRU. VA CAUTA MOARTEA PE ACAS SI VOI REDACTATI ZIARE SI PUPATI IN CUR COMUNISTII CRIMINALI SI KGB-ISTI CARE AU VANDUT TARA. SA VA FIE RUSINE SI SA VA DEA DUMNEZEU DUPA SUFLET...


Autor: sirghie dumitru
Data: 2009-10-26

Se vede Orwell ca ai crescut la camin.Einutil sa-ti mai raspund , fiindca esti un tip frustrat.Daca cineva nu e deacord cu tine, tu il urasti imediat , fiindca ai crescut la camin.Nu mi-am scris comentariile,ca sa vada poporul ca am cititori,poate tu ai face asa ceva, fiindca ai crescut la camin, intre oameni de mana a doua.N-ai inteles nimic si vad ca insisti sa jignesti, fiindca esti un bou crescut la camin. De aici incolo ai dreptul sa comentezi doar la ziarele si ziaristii pe care-i pupi in cur.Esti un om murdar, care se ascunde sub un pseudonim, fiindca ai crescut la camin...


Autor: orwell
Data: 2009-10-27

Daca iti amintesti ,asa cum afirmai lucruri care s-au petrecut in anii 50, atunci iti amintesti si faptul ca pe vremea predecesorilor celor pe care ii sustii locuiau la camin si cei care aveau studii superioare si functii de conducere daca nu erau casatoriti. Asa ca eu nu am de ce sa fiu \"fustat\" de acest fapt. Ba dimpotriva .


Autor: ochiul magic
Data: 2009-10-27

Felicitari, domnule ziarist!Mult adevar in acest articol


Autor: poetul
Data: 2009-10-30

Si daca tot iesiti la vot / Ca voi sunteti poporul, / Sper ca nu v-ati prostit de tot / Sa alegeti Dictachiorul.


Autor: admirator
Data: 2009-11-06

bravo maestre! trebuie dat in ei ca in cei mai mari golani si infractori. ne-am saturat...... de minciuni si demagogie!!!!! pe ei!


Autor: cristi
Data: 2009-11-18

Nea Mitica, de ce un ziarist, cum putini sunt ca matale in Olt, te poti lasa cumparat de \"old boys\"? Nea Mitica, am in matale un progresist, un om cu viziune, cu orizonturi catre Europa Mare. Nu visa te rog la reintoarcerea \"pieilor rosii\". Prin vocea matale oltenii trebuie sa dea sansa, macar una dupa 89\'ncoa, si altora decat pesedistilor. Bani o sa faci matale multi si de acu incolo...nu trebuie sa te apleci!


Autor: gica
Data: 2009-11-19

bine le mai zici DOMNULE MITICA!


Autor: VEDETI CA SE POATE!
Data: 2009-11-19

ASA NEA\' MITICA ! SPUNE-I OMULUI VERDE IN FATA! MAI ATRAGETI-LE ATENTIE CUM FACEA PLAVANU\' POLITIE POLITICA IN TOT JUDETUL! CU TOT CU MANA LUI DREAPTA DE LA BALS! APROPOS...DL CARZON UNDE E CAZAT LA RAHOVA SAU COLIBASI? hi hi hi ..pt cunoscatori!


Autor: silviu
Data: 2009-11-24

Te felicit Mitica ca ai scris cu bun simt si fara patima.D-nul Ionica cu siguranta nu va mai accepta mult situatia ingrata in care se afla.


Autor: dorel
Data: 2009-11-24

Scrisoare inchisa: Mult stimate si iubite tovarase Basescu,noi oamenii muncii de la orase si sate va multumim din inima ca ne trimiteti in concedii fara plata caci oricum nu aveam ce face cu atatia bani dati de guvernul Boc pe care cu mandrie il girati. Nu ne lasati pe mana lui Iliescu si a aligarhilor liberali care vor sa creeze locuri de munca sis a ne mareasca salariile. Noi vrem sa fim someri sis a facem turism ecumenic


Autor: silviu
Data: 2009-11-25

Ce poate fi mai rusinos ca ceea ce fac PDL-istii incercand sa acrediteze idea ca sunt liberali.Daca le pomenesti de Hayeck,Rothbart,Friedman,Berlin,Mises ,ca sa nu mai vorbim de libertarianul Nozick intra la balamuc.Cat despre “Mana Invizibila”de care vorbeste Adam Smith ei cred ca e o solutie pentru a oculta ceea ce fac ei toata ziua.Mai precic L,A,B.A.Cat despre “Statul minimal”ei zic ca e vorba despre frecat menta la serviviu. Altii muncesc ei chiulesc.


Autor: Dilema?Certitudine?
Data: 2009-11-25

In cine sa aiba liberalii incredere?In Mircea Geoana care a sustinut guvernul Tariceanu sau in Traian Basescu care a dorit distrugerea PNL-ului?


Autor: ochiul magic
Data: 2009-11-25

Felicitari, domnule ziarist! Incearca sa o vezi si pe d-na inspector Mariana, care impreuna cu neamurile din Bals, au jignit si batut un ziarist tanar pentru ca i-a filmar cand incalcau legile.


Autor: Care este culmea demagogiei?
Data: 2009-11-25

Raspunsul e simplu .Este ceea ce practica camarilla probasesciana.Nu auzi decat:coalitia Grivco,Moguli,Iliescu ,Patriciu,Toma.Ciugulea ,salariul cumnatului lui Geoana ,vor sa vanda tara si alte texte din recuzita bolsevica.Nu spun nimic din ceea ce au facut,fac sau isi propun sa faca pentru ca lozinca “Sa traiti bine ”sa prinda contur. De Udrea,Ridzi,Cocos ,Videanu,Berceanu,Valcov,Solomon, etc care sunt dovediti ca au devalizat banul public refuza sa vorbeasca,Aduc doar acuze neobrazate fara nicio proba.


Autor: Sancho Panza
Data: 2009-11-26

Traian Basescu este un fel de copie palida a lui Sancho Panza.El credea sincer totusi ca era cavaler si lupta cu Morile de Vant marinarul e doar un mascarici demagog care l-a luat pe Boc drept Rosinanta,si pe Elena Udrea drept Dulcineea si se lupta cu mogulii si rechinii. Halal hidalgo.Ai facut de ras ordinul nostru.Liberali si nu numai veniti la vot sa participati la debarcarea din decembrie si in fine dupa 20 de ani sa terminam cu comunismul.


Autor: don quijote
Data: 2009-11-26

sancho tu ai descris la modul frumos pe basescu si ai lui insa eu spun mizeria politica si santajul au depasit de mult pana si republicile africane geoana trebuie sa devina presedinte cu orice pret iar alaturarea cu PNL nu poate fi decat benefica


Autor: Draga Mitica
Data: 2009-11-26

Am iesit aseara sa ma plimb .Intamparea face sa ma intanesc cu un fost activist PCR din anii70 si un fervent sustinator al lui Iliescu din anii90.Pentru al face sa se simta bine i-am spus ca voi vota Geoana in turul doi.Dar surpriza!.S-a indignat si mi-a argumentat aproape o ora ca PSD a tradat idealurile comuniste si ca acestea sunt acum reprezentate de PDL in frunte cu Basescu..Mi-a scos din buzunar Cartea activistului communist de prin anii 50 si mi-a aratat aceleasi fraze numai ca in loc de dusmani aI poporului acum sunt mogulii.Am ramas putin descumpanit incercand sa inteleg ce se intampla.Pana pe 6 decembrie cu siguranta o sa incerc sa-I lamuresc si pe altii sa Votam Mircea Geoana.Cu drag.Silviu Rusu


Autor: Aseara la PDL
Data: 2009-11-27

Marele Carmaci apare la sediul de campanile electorala extrem de oboist. Baieti vreau sa ascult Mozart sa ma relaxez. Adu si o sticla de Jack Daniels. OK titanule zice Sever Voinescu si-i desface slitul .Dupa 20 de minute ametit de bautura Carmaciul gangure ceva.Ce ai cantat Voinescule ?Flautul fermecat? Nu sefu , esti incult ?A fost un concert pentru clarinet, Flautul vi-l..” canta “Avramescu dupa ce pierdem alegerile. Bine dar in distributie sa fie si Macovei,Hoara,Visan,Ungureanu !


Autor: andrei toader
Data: 2009-11-27

am si eu unmesaj pt cei doi oameni de mai sus care nu au identitate adica se ascund dupa pseudonimuri .. sunteti manipulati de tv si informatii false nu basescu a dat cu guvernul nu basescu a declansat criza politica ci alianta psd-pnl si s afim seriosi pnl , partid de dreapta se aliaza cu partid socialist psd defaimand ideologia liberala, batandu-si joc de istoria castigata cu sange a liberalilor. faptul ca 2 oameni, geoana si antonescu, nu suporta o persoana se reflecta in acest pact demonic, masonic si anti-romania, daca antonescu ar fi corect ar fi spus liberalilor sa nu sustina pe nimeni , dar nu s ate aliezi cu stanga, iar daca geaoana e corect, ii dadea demult afara din partid pe nastase, hrebenciuc, iliescu,etc dc nu ia dat?pt ca e pupincurist si controlat de ei, pt ca functia lui e de spoiala, pt ca ei controleaza psd-ul si trag sforile iar el ca si antonescu, ii pupa deasupra deschiderii rectului o zi buna


Autor: Nu esti Andrei Toader
Data: 2009-11-27

NU cred ca esti Andrei Toader . Andrei Toader e cainele meu si e inteligent.PNL-stii din Slatina vot vota Geoana pentru a pune in practica politici liberale care au facut posibile performantele guvernului Tariceanu cu spijinul PSD.Demagogia este ceea ce practica camarilla probasesciana.Nu auzi decat:coalitia Grivco,Moguli,Iliescu ,Patriciu,Toma.Ciugulea ,salariul cumnatului lui Geoana ,vor sa vanda tara si alte texte din recuzita bolsevica.Nu spun nimic din ceea ce au facut,fac sau isi propun sa faca pentru ca lozinca “Sa traiti bine ”sa prinda contur. De Udrea,Ridzi,Cocos ,Videanu,Berceanu,Valcov,Solomon, etc care sunt dovediti ca au devalizat banul public refuza sa vorbeasca,Aduc doar acuze neobrazate fara nicio proba.


Autor: scarlet
Data: 2009-11-28

cata incultura si la isj olt.


Autor: Rusu Silviu
Data: 2009-11-28

Ce poate fi mai rusinos ca ceea ce fac PDL-istii incercand sa acrediteze idea ca sunt liberali.Daca le pomenesti de Hayeck,Rothbart,Friedman,Berlin,Mises ,ca sa nu mai vorbim de libertarianul Nozick intra la balamuc.Cat despre “Mana Invizibila”de care vorbeste Adam Smith in Avutia natiunilor au mari dileme. Unii dintre ei ce se pretend intelectuali mi-au spus ca banuiesc ca e vorba de o metafora pentru forta nevazuta care-l va inlatura pe Basescu de la putere.


Autor: scarlet
Data: 2009-11-28

dar de generalul de la isj olt,ce ziceti? cata incultura!in urma cu o luna a numit director de scoala unul..moise la ct ion mincu.Alt neispravit. cica e doctor in sociologie.dupa ce ca invatamantul la aceasta scoala e vai de mama lui,s=a apucat sa faca reparatii.adica sa spele niste bani cu primarul care pana acum nu stia de existenta acestei scoli.


Autor: rugaciune
Data: 2009-11-28

Draga Dumnezeu. Anul asta mi i-ai luat pe cantaretul meu preferat Michael Jackson, actorul preferat Patrick Swayze si actrita mea preferata Farah Fawcett. Iti reamintesc ca politicianul meu favorit este Traian Basescu. Toate cele bune!\"


Autor: Domnule Toader
Data: 2009-11-29

Prin 1986 daca imi aduc bine aminte lui Ceausescu incepuse sa-I fie frica de votul romanilor.mai précis de prezenta la vot caci rezultatul se stia.Pentru a iesi din acesta situatie s-a prganizat un referendum privind reducerea bugetului pentru aparare ,lumea fiind trecuta pe convocator si asfel supusa presiunii de a se prezenta la vot(altfel avea problem la serviciu). Cu ce partid seamana un partid care propune un ideal maret dar vag (reforma statului),are un lider puternic,se bazeaza pe un activ de partid subeducat dar fanatizat si are sustinerea uneori neconditionata a unor intelectuali frustrati si a unora care vor sa li se spuna intelectuali dar nu sunt(dar aderand la prioectul maret spera sa li se lipeasca si eticheta de intellectual) .


Autor: Silviu Rusu
Data: 2009-11-29

Ce spune Patriciu pe intelesul tuturor: 1) In sectorul bugetar exista o categorie suficient de mare de persoane care se ocupa cu controlul cel mai adesea abuziv facut agentilor economici 2) Acesti functionari consuma foarte multi bani de la buget si sunt ineficienti .Controalele sunt generatoare de coruptie mai precis:Sunt multe si abuzive,se cer spagi si bani pentru partid,agentii sunt iertati contra spagi, controlele dese nu permit desfasurarea in bune conditiuni a activitatii,etc 3) Cheltuielile de personal sunt mai mari decat banii stransi la buget 4) Controalele trebuie simplificate si predictibile nu sa obstructioneze agentii economici 5) Patru din cinci dintre acesti functionari pot sa treaca in alte sectoare 6) Creearea de locuri de munca pentru absorbtia personalului ce eventual vrea sa paraseasca sistemul. Tema nu e inventia lui Patriciu ci se gaseste in Milton Friedman-Libertatea de a alege. Pate upa alegeri ziarul Linia Intai va gazgdui un for de dezbateri doctrinare unde viitorii candidati ai partidelor din Olt sa participe la dezbateri. Stiu ca in aceste partide sunt multi specialisti in doctrina si e pacat ca publicul sa nu aiba posibilitatea sa fructifice expertiza lor.


Autor: Recomandare pentru liberali
Data: 2009-11-30

Cine are un proiect merita sa faca unele compromisuri pentru a-l vedea realizat.Cine nu are mai bine sa pastreze tacerea…


Autor: Siviu Rusu(marturisire)
Data: 2009-11-30

Incerc un sentiment foarte ciudat.Am crezut cu sinceritate in reforma invatamantului si am promovat-o prin toate mijloacele de care am dispus.Dar constat ca diferenta intre vorba si fapta e imensa.Cum pot sa cred ca reforma se face printr-o retorica demna de anii 50 iar la balurile bobocilor care sunt sarbatori ale elvilor,parintilor si profesorilor apar oameni politici mediocri,imbraracati in haine portocalii si care nu au treaba cu invatamantul . Cunosc in PDL profesori extrem de capabili pe care –i consider prieteni si sunt convins ca nu le e usor sa accepte asemenea metode. Sper ca stanjeneala ce apare atunci cand ne intalnim si incercam sa ne privim in ochi sa dispara.


Autor: Le connaisseur
Data: 2009-11-30

Nu mai intrati in aceasta polemica searbada cu Don\'Mitica. El este pe statul de plata al Psdului ...deci scrisul lui trebuie considerat ca activitate in simbria angajatorului.


Autor: cornel
Data: 2009-11-30

Te iubesc Carolina mea iubita si scumpa....darn nu mai vin la tine in America ! Basescu asta o sa ne dea si o sa ne faca un trai bun. Ne bagam picioarele in ea de America!!!. Abia astept sa-i bag un vot in urna!!!


Autor: Draga MItica
Data: 2009-11-30

La ore de noapte niste infractori mi –au bagat pe sub usa un material propagandistic al carui continut imi aduce aminte despre ce imi povesteau parintii ca se intampla in anii 50. Cunosc in PDL persoane pe care le consider ca imi sunt prieteni.Sincer sa fiu ,dupa ce am citit acel material propagandistic nu stiu daca o sa ne mai putem privi in ochi fara sa ne simtim stanjeniti.Daca asta inteleg ei prin politica de dreapta prin care se vrea modernizezarea Romaniei va spun ca ma simt jignit. E de observat ca incearca sa manipuleze si simpatizantii liberali crezandu-i prosti.Patriciu nu apare in montaj. Oare de ce?. Desigur cuplul Guta &Patapievici si fanii acestora vor fi de alta parere pe care desigur o respect.


Autor: Nedumerire...
Data: 2009-11-30

Nu-mi imaginez cum liberalismul romanesc nu si-a atasat intelectualitatea.Sa nu-si fi dat seama ca poate fi cumparata cu atat de putin?


Autor: Nicu Santier
Data: 2009-11-30

Lasati-l pe Basescu sa vina la mine si S.P.P.-ul sa se faca ca: “AFARA PLOUA!.”


Autor: Indemn pentru intelecuali
Data: 2009-12-01

Guta&Patapievici &Florin Salam va indeamna sa votati Traian Basescu.Aveti incredera in noi.


Autor: Un profesor de Ziua Nationala
Data: 2009-12-01

In fata romanilor imi ridic palaria dar in fata lui Basescu si a populistilor ce-l inconjoara mi-o pun la loc!


Autor: Pinochio
Data: 2009-12-01

Putem avea incredere intr-un presedinte care recunoaste ca a pus sef la SRI la rugamintea nevestei sau amantei?Oare la procuratura ,justitie,DNA,etc i-a pus pe aceleasi crireriiDin spusele lui se pare ca da..Oare Elena Udrea pentru cati a intervenit?


Autor: aytor karanka
Data: 2009-12-01

Basescu trebuie sa plece Ne-am saturat de circ si de scandal, de minciuni si ipocrizie, de falsitate, de hotie!!!! Ajunge!!!! Cei care doresc sa mai poata trai si respira in tara asta trebuie sa voteze GEOANA!!!!! Nu masi este timp de doctrine, ambitii, idei preconcepute.Ar trebui sa votam cu totii cu creierul, nu cu patima, nu cu inima, ci cu creierul!!! Geoana Presedinte, singura sansa ca Romania sa iasa din mocirla


Autor: Traian Basescu
Data: 2009-12-01

Am fost de fiecare data la trei luni in Piata Universitatii sa ma intalnesc cu poporul dar...poporul nu era acolo!


Autor: Recomandare
Data: 2009-12-02

Am fost ieri la statuia lui Cuza cu prilejul Zilei Nationae. Am fost putin dezamagit.Erau acolo personaje care deja pareau mai mult procupate de cum sa obtina o viitoare functie.Le recomand sa stea in casa pana dupa alegeri caci prezenta lor publica face pe multi sa nu mai voteze M Geoana.


Autor: Darius
Data: 2009-12-02

Cred ca dl Sarghie e un pic nostalgic dupa Basescu.Domnia-sa a fost unul dintre cei mai acerbi ziaristi localiimpotriva lui Iliescu si PSD.Afost deasemenea un sustinator al dreptei politice, fiind si membru liberal, dupa 2000 ajungand chiar in Biroul judetean al PNL OLT.nU INTELEG DE CE IL SUSTINE PE GEOANA?


Autor: Silviu Rusu(o opinie)
Data: 2009-12-03

Incerc un sentiment foarte ciudat. Am crezut si inca mai cred cu sinceritate in reforma invatamantului si am promovat-o prin toate mijloacele de care am dispus. Dar constat ca diferenta intre vorba si fapta risca sa devina imensa. Cum pot sa cred ca reforma se face printr-o retorica demna de anii 50, elevii si profesorii sunt dusi la mitinguri la Craiova iar la balul bobocilor atat de asteptat , sarbatoare a elvilor, parintilor si profesorilor apar oameni politici mediocri,imbraracati in haine portocalii, care nu au treaba cu invatamantul . Ce vor spune elevii cand ne vom afla in fata lor si le vom vorbi despre prietenie, nonagresivitate, adevar si minciuna… Asta o fi doctrina de dreapata ? Din cate am citit dreapta insemna competitie ,economie libera, respect disputa de idei dar nu ura. Cunosc in PDL profesori extrem de capabili pe care –i consider prieteni si sunt convins ca nu le e usor sa accepte asemenea metode. Sper ca stanjeneala ce apare atunci cand ne intalnim si ne saluatam incercand sa ne privim in ochi sa dispara. Cred ca lucrurile care ne unesc o sa dainuie caci cine are un proiect merita sa faca unele compromisuri pentru a-l vedea realizat iar cine nu- l are mai bine sa pastreze tacerea….Compromisuri dar nu abdicarea de la valorile morale. rcsilviu@yahoo.com


Autor: Omosiuni si adaugiri
Data: 2009-12-03

Speram sa ma insel in ceea ce am spus mai sus.Dar metodele fascitoid-comuniste practicate de PDL de ziua Nationala,manipuland lozinca demagogico-populista Jos Comunismul pentru a face contramitinguri confirma ca din nefericire am dreptate.


Autor: LE CONNAISSEUR
Data: 2009-12-04

Nea Mitica hai ca se sfarsi si campania asta. Nu ai crezut nici o secunda in atitudinea Kamikaze a maretului Prostanac. Viata este pana la urma si o chestiune de fler.


Autor: gary
Data: 2010-01-18

Nici Gigel, dar nici Ciugulea nu au ce mai cauta in PNL. Stirbu n-are nimic sfant in suflet\' nicio concordanta intre vorba si fapta,a comis si violuri,dar si alte orgii orale in biserica ,atunci cand era popa\'a facut trafic ilegal cu alcool,a deturnat banii de la CULTE,a furat cu Darius Valcov,iar CIUGULEA a stiut aceste fapte, furand si el la randul sau.Niste hoti analfabeti si lasi.


Autor: Fin Mircea Velica-Izbiceni
Data: 2010-01-20

Escrocii sunt foarte multi la Izbiceni. Haita primarulul smenar Velica Mircea, dupa ce au sustinut 10 ani MAFIA SI PSD, au incercat si incearca sa treaca la PDL. Au mers la Slatina, la Darius Valcov. Au fost aruncati ca pe mere stricate !!!!!!!!!!! Primarul Velica a cheltut enorm in campania electorala a PSD-prostanacul Mircea Geoana, a dat de baut si de mancat in noaptea alegerilor de sute de miloane si...TEAPA!!!!!!!!! Acum, umbla ca disperatul sa treaca la PDL. Jalnic, mare secatura! Toata comuna e condusa de familia lui si haitele de ciumegi rude, Dima,Zarcu,Velica,Fo ta si ali. Au foarte multi angajati in Primarie, Posta, Scoala etc, mult peste ce e necear in Izbiceni, se scurg foarte multi bani in buzunare..., au averi ENORME, paduri, case, vile, firme, terenuri multe si altele...In acest timp, apar la TVR, OTV si in ziare, ca sa justifice banii mancati de la stat si din contributiiile oamenilor, afaceri cu Rioseanu (nepotul fostului boier), de la care au luat prin mijloace specifice smnare ale PSDistului Velica Mircea, fost mare comunist pe timpul lui Ceusescu, laminte si manipuleaza, santajeaza consiklierii etc. Asta e mafia, asta e PSD. Iar dir scolii, VFlorea Dima, un ins foarte prost de cap, prpf de sport, pus politic de PSD, s-a rugat disperat de PDL local si la Slatina sa intre in PDL, de la PSD, ca sa nu fie dat afara din postul de director, pe care il; ocupa de ani de zile, tot cu smcherie si smen, plus banet. O reusi? JOS CU MAFIA DE LA IZBICENI A FAMILIEI LUI MIRCEA VELIC SI RUDELOR LUI, SECATURA! DNA, JUSTITIA,??? IA VEDETILICITATIILE DE LA PRIMARIE, ANUNTATE AZI...LA 8, CA SE TIN AZI...LA 8, cu care au luat primarul si rudele lui mari averi imobiliare si mari sume de bani ! Dati afara puslmaua tantaloaica de Florea Dima de la Scola. Izbiceniul merita altceva, nu doar secaturi de astea!


Autor: contra MAFIEI !
Data: 2010-01-20

PSD=MAFIA ! PNL, in fapt, de la tantalaul de Antonescu, cel mai mare chiulangiu din Parlament, insteric si pampalau, sunt PRAF!!! PDL nu poate primi secaturile PN(a)L-iste si psdeii smenari ai lui Toma in randurile sale. La ghena, ma!


Autor: HRISTEA
Data: 2010-01-28

Hot si GIGEL SI ciugulea .Dar tot trebuie o schimbare.


Autor: escu
Data: 2010-02-03

Hot? A uitat cate biserici a promis ca fece cand era subsecretatar? Un sef de partid trebuie sa aiba un minim de demnitate iar Stirbu nu il are.


Autor: flori
Data: 2010-02-03

Gigel- Alcool e super pentru PNL! După ce l-a înșelat pe Dumnezeu și a făcut pact cu diavolul, Linge-Blide e perfect pentru a conduce un partid istoric ca PNL!


Autor: cazacu cristian
Data: 2010-02-05

LATUL SE STRANGE!AVETI GRIJA!MAI BINE LUATI O DIN LOC!DRAGONUL E APROAPE!


Autor: balasescu
Data: 2010-02-12

Cu ochii larg deschisi,Darius l-a instalat pe IONICA in fruntea Educatiei.O\" reforma\" mai mare ca asta nici nu se putea. Mars, jigodiilor portocalii.


Autor: soni
Data: 2010-03-12

Tindem sa-l credem pe Dl Sirghie,chiar are un stil unic si aproape sanatos in privinta scrisului.CE ne retine ,totusi, atentia este faptul ca el ii critica pe toti la fel:si pe pesedisti, dar si pe pedelisti.Are o oarecare simpatie liberala, dar i-a facut si pe liberali, de multe ori ,de doua parale. ATUCI, CINE IL FINANTEAZA?lA Dorobantu Alin e clar:pupa intr-o saptamana un fund rosu, apoi - in cealalta- uncur portocaliu.


Autor: ioana
Data: 2010-04-01

acesta este un mesaj


Autor: doru
Data: 2010-04-20

Felicitari pentru acest articol,ramaneti acelasi ziarist-analist al scenei politice oltene,de remarcat condeiul\'\'meseriasului\'\'!Cu multa consideratie!


Autor: hasis
Data: 2010-04-21

Nu de nemernicia lui Darius Valcov mi-e frica, ci de eternitatea ei...


Autor: gabita
Data: 2010-04-28

Darius,stii doar Tavi e soferul meu si tu imi adori craciilungi


Autor: a c
Data: 2010-04-30

un alt idiot ce nu are ce face si greseste gramatica pe site


Autor: liberal
Data: 2010-05-06

Cea mai mare lovitura politica a lui Toma este sa se impace cu Stanescu.Ar anihila mai multi papitoi, in frunte cu florin IORDACHE, cel care are un creier cat cireasa, chiar mai mic decat al Mihaelei Bobaru,fina tantalaului,cea mai nespalata ziarista din OLTENIA.


Autor: toby
Data: 2010-05-07

Impacarea conducerii de la OLt. De dorit. Dar cine cedeaza? Doua oua tari care in loc sa loveasca in taietorii de pensii si de salarii, adica PDL, acest Ciomu al economiei.... se razboiesc intre ei. Gata stimati domni. Adversarul vostru este PDL. Luptati-va cu Basescu si cu Boc, altfel, Oltul si toate judetele vor muri... fara pensii, salarii, fara tineri care in mod sigur vor emigra masiv. Basescu e vandut, iar Boc e sluga dracului.


Autor: cititor
Data: 2010-05-07

E simplu sa critici si foarte usor sa arati cu degetul. As fi de acord cu dumneata, domnule Sarghie, daca nu ar razbate din randurile scrise lipsa de echidistanta, trasatura esentiala a unui ziarist cu coloana vertebrala. Dar, vorba dumitale, cand ai cantat atat si in gura mare pe Toma, cu greu, daca nu imposibil, este sa mai fii credibil ca formator de opinie. Nu stiu daca esti un tip care se vrea hatru sau un tip care ii ia la misto, iarta-mi exprimarea savanta, pe cei care scriu impotriva-i! Nu stiu cate batalii ai castigat dumneata cu limba romana, dar pari, prin port si exprimare, un tip care se iubeste prea mult pe sine. Daca admiri o atitudine civica, eu am scris comentariul de saptamana trecuta pe care l-ai felicitat, asta nu ma opreste sa-ti critic pozitiz aparent indoita in care mi se pare ca stai. Spune si dumneata o solutie concreta de iesire din situatia pe care o analizezi in articol! Emana o parere! Domnule Sarghie, parfumul florilor, murmurul gizelor, susurul apelor, despre astea au scris si au cantat oameni de seama ai acestei tari. Mi se pare, imi cer scuze daca gresesc, ca fortezi metafora in zone ale concretului. Cand aai fost fata in fata cu primarul Valcov ai avut o atitudine similara cu aceea pe care o ai fata de Florin Iordache? Nu cumva Florin e de la Caracal, ajungi mai greu pe acolo, iar Slatina e destul de aproape? Cred ca gresesti domnule Sarghie! La revedere!


Autor: ana
Data: 2010-05-07

Pai chiar asa IMBECILULE, de fapt de partea cui esti?


Autor: duta
Data: 2010-05-08

Impacarea lui Toma cu Stanescu va indeparta fanfaronii de ei,Iordache e de neluat in calcul,prea mic pentru un razboi asa de mare,un tradator ce trebuie pus la colt,iar veneticul de Rosculete alta panarama cu o caciula cam mare pentru capul lui.Toma-Stanescu un tandem social-democrat cu rezultate bune,adversar de temut pentru hoarda pedelista.Intelepciunea lui Toma trebuie sa primeze,iar Stanescu ,calm si tolerant sa faca un pas inapoi.


Autor: cititoare
Data: 2010-05-09

ma uimeste sa vad cum ca comentariile de la rubricile acestui ziar, in special cele politice, sunt legate numai de ziarist, de ce face el, cum face, de partea cui e, cati arginti ia, ce mai invarte... in loc sa comentati subiectul in sine, situatia relatata. mai bine a-ti emite opinii, a-ti da idei /actorilor/ sau v-ati plange de prestatia lor, nu a ziaristului. snt pdl-ista si nu sunt de acord cu multe din lucrurile pe care le scrie dnl sarghie, dar cred ca toti suntem constienti ca imaginea pe care incercati voi sa o creionati despre caracterul si prestanta dansului, nu este cea adevarata. sa fii ziarist este ca si cum te-ai plimba cu barca... cand in stanga, cand in dreapta, cand in fata, cand in spate.


Autor: cititor
Data: 2010-05-09

Stimata doamna cititoare! Ingaduiti-mi sa va dau un sfat gratis: ramaneti la stadiul de cititoare, altfel, cu parere de rau trebuie sa va trec in randul celor care\"se afla in razboiul de 100 de ani cu limba romana\"! Vai tie, doamna si PDL-ului daca ai lipsit la gramatica. Dumneata scrii \"a-ti\" ca la nunta! Sa nu spui ca de-acolo ai venit si te-ai apucat sa-i iei apararea cuiva care nu are nevoie de asta! Felicitari, totusi, pe \"v-ati\" l-ati scris bine!


Autor: UNPEDELIST
Data: 2010-05-12

Foaie verde trei muşcate, În oraşe şi la sate, Vînt de sărăcie bate; Peste oameni, peste glie, Peste-ntreaga Românie Bate vînt de sărăcie! Şi iar verde siminoc, Cu Băsescu şi cu Boc, Ţara-i gata să ia foc; Traiu-i greu, e criza-n floare Şi şomaju-i tot mai mare, Dar ei nu ştiu ce ne doare! Frunză verde sălcioară, Grijile ne împresoară, Birurile ne omoară; Se-nmulţesc, cresc zi de zi, Însă nu ne-am jelui, De-am avea cu ce plăti! Foaie verde matostat, Cei pe care i-am votat Sînt, azi, mari şi tari, în Stat; Ne-au promis marea cu sarea, Însă i-a cuprins uitarea, După ce-a trecut votarea! Şi iar verde avrămeasă, Pleacă oamenii de-acasă, Că n-au ce pune pe masă; Se duc slugi, în ţări străine, Pentru-a face rost de-o pîine Şi-a le fi puţin mai bine! Frunză verde iasomie, Greu ne e şi-o să ne fie, C-am ajuns o colonie; Oamenii, cu zile, mor, Nu au nici un viitor Şi-s străini în ţara lor! Şi-am zis verde măghiran, Cu Emil şi cu Traian, Tot mai greu e, an de an; Este vai şi-amar de noi, Dăm ca racul înapoi Şi ne zbatem în nevoi! Floricică de răsură, Dă-le Doamne pe măsură Celor care mint şi fură; Să trăiască-n sărăcie, Să se ducă pe pustie Şi-napoi să nu mai vie! Şi de-o fi poruncă sfîntă, Fără vorbărie multă, Ne-om lua cu ei la trîntă; Să nu creadă dumnealor Că e ţara doar a lor Şi pot face tot ce vbor


Autor: gatu
Data: 2010-05-13

Dar tu te-ai intrebat cam cat castiga valcov la aceasta afacere?


Autor: gogu
Data: 2010-05-22

Cata ipocrizie din partea acestui \'\'PASA\'\'portocaliu,cum a reformat el partidul,cu Marin Ionica,cu Dumitrescu,cu asistenta Dragomir,cu Paraschiva,cu fam.Dinoiu si inca alti \'\'calatori\'\'interesati de pozitia lor, mai putin de ce se intampla in tara.El,\'\'micul dictator\'\'luminat ce numeste directorii de deconcentrate dupa cat \'\'cotizeaza\'\'si dupa cate plecaciuni fac,iar altii dupa pedigree-ul lor,asezati in fruntea bucatelor oltene!


Autor: huniade
Data: 2010-05-24

Hai sa-i mai dam o sansa sau hai sa ne introducem si noi in politica si sa demonstram slatinenilor ca suntem onesti,corecti, cu spirit de saccrificiu pentru comunitae,drepti...Daca stam pe margine si carcotim, asa ne trebuie. Sa iesim din lasitate..


Autor: ologu
Data: 2010-05-27

eu nu cred ca boc este de vina ci BASESCU e ca si cum tu misti o papusa cu atele si apoi o certi de ce se misca asa


Autor: a c
Data: 2010-05-28

bah da voi chiar sunteti idioti daca ascultati ce zice PSD-ul sau astia anti base.. Poi cum naiba sa falimenteze Base tara cand noi aveam deficit de foarte mult timp.. am uitat ca iliescu a vandut toate fabricile , toate fermele, toate hangarele statului? acolo sa produs dezastrul agriculturii ceea ce inseamna minus din PIB, mai oameni buni , sunt apolitic si va spun ca ceea ce vedeti la Realitatea, Antena , sunt numai minciuni, sunt televiziunile PSD-ului, Tariceanu a vandut ALRO cu 50 de mil de euro cand fabrica scotea profit 600 mil de euro pe an, Oare de ce? Base ce dracu a vandut ?! ca nu mai avea ce.. nu tin cu el dar cand vad cate minciuni scot astia ma ia capu... daca e furtuna e vina lu base, daca e saracie e vina lu base, daca se ia curentu e vina lu base... nu imi vine nimic in minte decat... \'\' fys\'\' pt cei ce comenteaza prost


Autor: dinu
Data: 2010-05-30

Bai,voi astia portocalii n-aveti niciun criteriu de a evalua ceva .Inurati si jigniti,ca si pesedistii,atunci cand prostia voastra e mai mult decat evidenta.Sunteti ,ca si pesedistii, urmasi in linie directa ai PCR.Pai, unde unde vezi tu, mai a c ca autorul iauda PSD-UL in acest articol, paranoicule basescian...


Autor: The Economist
Data: 2010-06-02

Dragii mei, vina acestui dezastru pleaca de departe. Dar putea fi evitat prin politici micro si macro din 90 pana azi.Sub nici o forma nu se poate in carca prezentului guvern decat vina de a nu gestiona partea economica coerent din momentul intrarii la guvernare.Ceea ce se intampla azi este nota de plata a intregii clase politice din 90\'ncoa, pe care noi muritorii de rand o platim cu varf si indesat.Daca este sa acordam cea mai mica nota unui guvern postdecembrist - acela este Tariceanu.Ei nu au gestionat finantele tarii in momentul nostru cel mai prielnic.Murim dar nu ne predam in fata acestor greutati pe care nu noi, oamenii de rand, le-am creat.


Autor: jiji
Data: 2010-06-03

Legea cere ca un manager de spital sa aiba urmatoarele calificari; jurist, medic sau economist. pdl olt a incalcat legea, angajand-o pe ROXANA care a terminat trei ani de RELATII INTERNATIONALE .Deci, legea a fost incalcata.


Autor: gxg
Data: 2010-06-06

domnul sarghie decad va speriat valcov scrieti numai prosti,pai doamna dragomir pus acolo asa cum a fost pusa nu face alceva decat sa scoata la pensi pe banda rulanta acoliti politici si amta vi cu prosti,ai dreptate nu toti sunt aiurea dar sunt si iata ce se intampla


Autor: Oltean
Data: 2010-06-10

Felicicitari pentru analiza pertinenta si de ce nu vizionara!


Autor: ALADIN
Data: 2010-06-11

FELICITARI SARGHIE...UN ARTICOL MEGA-BETON


Autor: LAMPA LUI ALADIN
Data: 2010-06-14

domnule Sârghie, Cu tot respectul, cred că articolul de mâine va fi unul favorabil lui Ion Toma, iar portretul zilei va fi cel al lui ciugulea, in care vom afla ce om puternic si măreț este. Toate numele au o rezonanță. Și ce înseamnă Ciugulea? de unde vine? Ce ciugulea Ciugulea? Pina atunci, dati-mi voie sa cred ceea ce vreau despre ceea ce scrieti. succes la lucru.


Autor: rosiaticul
Data: 2010-06-20

unde snt pedelistii care lasau comentarii deobicei la editorial?? au mancat portocaliu si s-au stricat la stomac ??


Autor: portocaliu
Data: 2010-06-21

şi se f... tot portocaliu


Autor: heu
Data: 2010-06-22

ciocu mic! ( asa pe limba ta portocalie) va f... voi portocaliu, da ce ne facem dc copii ies tot portocalii??? va avea romanica noastra de acum in colo numai \'\'slugi ale lui base\'\' ?? mandat de mandat... duceti la pieire tara lingailor!


Autor: gorel
Data: 2010-06-23

Fa-le d-le o plangere penala la acesti analfabeti, pentru viol asupra limbii romane...Sa vezi pe unde mai scoate George Radu camasa...Analfabetul de la Bals a virat de la TOMA LA sTANESCU, FIIND PLATIT DE oPRESCU.


Autor: psd
Data: 2010-06-24

hai domne ne mai chinuim sa educam si sa scolim nimicuri ca radu george. prapadim hartia si tusu degeaba. asa analfabeti, oportunisti, jigodii cu site-uri despre viata intima a politicienilor cica care dau cu limba unde scuipa, credeti ca mai au vreo sansa de reabilitare??!


Autor: psd
Data: 2010-06-24

hai domne ne mai chinuim sa educam si sa scolim nimicuri ca radu george. prapadim hartia si tusu degeaba. asa analfabeti, oportunisti, jigodii cu site-uri despre viata intima a politicienilor cica care dau cu limba unde scuipa, credeti ca mai au vreo sansa de reabilitare??!


Autor: acelasi si unicul tazmanian
Data: 2010-07-15

domnilor, un lucru este cer vad ca va certati in continuare chiar daca apele din PSD s-au limpezit , ce a fost a fost cu bune cu rele fiecere a platit pe data de 07/07/2010, de aici incolo trebuie sa fim uniti si sa terminam cu prostiile din PSD lupta cea mare este cu PDL-UL CU PNL-UL care nu vedeti fac numai lucruri rele PNL-UL ne aduce numai jigniri, PDL-UL taie salari ,impoziteaza pensii aici este adevarata lupta, s-a creat o noua echipa asta este trebuie respectata ca vrem sau nu ,daca sunteti PSD-ISTI asa cum spuneti. succes noii echipe de a mentine rezultatele care au fost pana acum la OLT si daca se poate sa le depaseasca cu atat mai bine. Si un sigur lucru trebuie sa mai tineti minte OAMENI CU CARE ATI AJUNS LA REZULTATELE FOARTE BUNE FIECARE ISI ARE ROLUL LUI INDIFERENT DIN CE TABARA A FACUT PARTE


Autor: Dan
Data: 2010-07-15

Felicitari pentru analiza pertinenta si de ce nu ,vizionara D-le Sarghie! P.S. Dovediti inca o data in plus ca sunteti de departe cel mai valoros gazetar din Olt, inca o data felicitari!


Autor: Vanatorul de prosti
Data: 2010-07-16

Nu sunt adeptul cenzurii, dar va rog nu mai permiteti tuturor analfabetilor sa elucubreze! P.S.-,,acelasi si unicul tazmanian\"este cel vizat,multumesc lui D-zeu ca este unicul. Multumesc!


Autor: sarghie
Data: 2010-07-16

ASTA E RISCUL DEMOCRATIEI, D-LE VANATOR DE PROSTI, NU ARE CRITERII AXIOLOGICE,DIN CAUZA ASTA ELUCUBREAZA ANALFABETII DE PRETUTINDENI, NU NUMAI CEI LOCALI, DAR SI CEI DIN PARLAMENT.CU TOATE ACESTEA, AM AUZIT CA DEMOCRATI E CEL MAI SUPORTBIL RAU .


Autor: Vanatorul de prosti
Data: 2010-07-18

Tot asa am auzit si eu D-le Sarghie, cu toate acestea incerc in fiecare zi sa-mi dau seama daca asa stau lucrurile, oricum ar fi, va felicit pt faptul ca totusi nu puteti fi ,,selectiv\" cu mesajele cititorilor asemeni celor de la Gazeta Oltului!


Autor: ION TOMA
Data: 2010-07-19

indiferent ca va scrie de bine sau de rau intotdeauna dnul sirghie va scrie cel mai bine. indiferent ca scrie de mine sau de celalalt... in veci vecilor nu va mai avea oltul un ziarist mai bun! numai bine


Autor: roman
Data: 2010-08-06

Nea Miticaaaa, de ce esti asa inversunat? Ia baga putina atentia in logica mea si poate ne punem de acord! Cand avuseram marile alegeri pt cotroceni, partidele ne scoasera in fata trei candidati. Geoana: poate fi presedinte un individ care merge sa se racoreasca la Marele Mafiot al tarii? NU uita ca SOV este cel care a secatuit de agoniseala sute de mii de romani, in special batrani cu jocurile lui murdare! De Crinel ce sa vorbim: daca poti numi o realizare a vietii lui, notabila si in folosul comunitatii, nu al tarii! - o mananc. Legat de Base: are poporul de partea lui.Daca maine sunt alegeri vei avea o surpriza uriasa pt ca se va situa pe prima pozitie a podiumului. de acord ca e scazut dramatic in sondaje!


Autor: sarghie
Data: 2010-08-08

Dle roman, n-am amintit nicio secunda,in aceste ganduri-randuri,numele lui Geoana sau Crin,insa nici nu-mi trece prin cap faptul ca,in afara celor trei(Base, Prostanacu si Crin)n-ar exista un roman educat care sa conduca aceasta tara.Nu stiu cata credibilitate mai are Base in fata poporului,insa ,daca e de partea lui in continuare, atunci suntem un popor de nauci...Da-mi si mie o realizare notabila a lui Basescu si o mananc...Bafta, cu Base al tau..


Autor: lina
Data: 2010-09-11

L-am cunoscut pe Nicu Truta,un OM cum rar mai intalnesti pe-aici,prin Olt.Sa-l odihneasca Bunul Dumnezeu !


Autor: Florin
Data: 2010-09-18

pdl-isti, hai sa ne unim si sa dam jos din fruntea organizatiei judetene pe tradatorul de Vilcov si pe cateii lui de la organizatiile locale!Ati ,,orbit\" cu totii ? Nu vedeti ca distruge organizatia si judetul ?


Autor: iuli
Data: 2010-09-30

ai dreptate mitica acest prefect e vai de capul lui un semianalfabet care statea toata ziua cu mana pe curul secretarei de la primarie un libidinos incapabil sa faca ceva pentru judetul in care ocupa cu dezonoare functia de prefect


Autor: stoica
Data: 2010-09-30

Încrede-te în Dumnezeu şi ţine-ţi praful de puşcă la adăpost de umezeală (Oliver Cromwell).Partidul Nationalist singura solutie.


Autor: vanatorul de prosti
Data: 2010-09-30

Domnule Sârghie,sunteti absolut impecabil si reprezentati sau ar trebui sa reprezentati un punct de reper pentru presa olteana!


Autor: pentru vanatorul de prosti
Data: 2010-10-01

Ai grija sa nu il impusti pe sarghie...


Autor: lina
Data: 2010-10-15

Ion Toma a fost si ramane un adevarat lider.,un caracter puternic care a reusit sa faca din PSD -partid de performanta,sa faca cunoscuti in politica olteana insi anonimi,vezi Stanescu\'\'zlatineanul\'\'(RUSINE!!!),Oprescu,Man,Barbu,Rosculete si...altii.


Autor: eu cel ramas
Data: 2010-10-17

buna seara, ca de obicei va intreceti in cuvinte si scrieti adevaruri care poate unii nu le accepta,insa dupa cum vad in orice interviu al oricarui parlamentar uita sa pomeneasca de noi cei care deasemea am fost langa dansii cum si dansii au fost langa altii inainte de ai pomenii pe cei care nu au fost sau au tradat trebuie sa spuna de cei care au fost sunt si vor fii langa aceasi persoana care a facut cate ceva pentru toti, cum am mai spus sa dam Cezarului ce este al Cezarului sau mai bine sa-i dam lui dom Toma se este al dansului cu bune cu rele si poate asa a invatat cum cu altii ia invatat sa aiba si caractere personale poate de aici in colo sa faca l-a fel fiindca poate creiona si caractere personale dar si cele politice.In rest scuzati-ma daca gresesc scriindu-va


Autor: pikermaier
Data: 2010-10-17

Nu trebuie condamnat Darius Valcov pentru gafele partidului sau.El este un tip performant, inteligent si chiar solidar cu cei umili.Pica pdl ,dar raman oamenii adevarati di acest partid,,


Autor: Ion Vatrai
Data: 2010-10-21

Felicitari pentru acest editorial, domnule Sarghie. Mare dreptate aveti.


Autor: CUPIDON
Data: 2010-10-21

Domn`Mitica, in principiu ai dreptate, dar ai mare grija sa nu te amorezezi prea tare de Valcov, ca cica-i place diversitatea sexuala!


Autor: robescu roxana
Data: 2010-10-29

De ce nu-i spui numele? Iti spun eu: pentru ca esti un vierme mai mare decat el!


Autor: tinel
Data: 2010-10-31

CRED CA E VORBA DE SILVIU NEACSU,IAR MAI MARE VIERME DECAT EL NU POATE FI DECAT ROXANA,PE CARE TICALOSUL A BAGAT-O IN INVATAMANT ,DESI E SEMIANALFABETA.


Autor: Vanatorul de prosti
Data: 2010-11-04

Felicitari pt. articol!


Autor: pkcosty
Data: 2010-11-13

Televiziunea Poporului …ultima poezie scrisa in agonie de Adrian Paunescu si transmisa in email unui amic din diaspora…Noiembrie 4, 2010 Eu recunosc ca am facut greseala De a slavi prea mult conducatorul Facandu-i ode si-ndemnand chiar sala (sa cante): Partidul, Ceausescu si Poporul. Dar nu uitati ca tot eu sunt cel care L-am criticat si-am insuflat dorinta De libertate, bunastare si schimbare Subtil, necenzurandu-mi constiinta. Am facut si mult bine-n stanga-n dreapta Atat cat s-a putut, fara sa-mi pese Periclitandu-mi starea, familia si casa Dar toate s-au uitat si-s fapte sterse. De-aceea spun ca ultima dorinta Sa ma iertati de v-am gresit vreodata Si-mi fac adanc proces de constiinta Caci nu e om pe lume fara pata. As vrea ca sa raman in mintea voastra Doar un poet ce si-a iubit mult tara Ce a descoperit si slefuit talente Ce-au scormonit prin inimi cu chitara. Trecutul mi-l asum si nu mi-e teama Nici nu mi-a fost, nu-mi este, n-o sa-mi fie Nu m-am dezis de clasa proletara Si am simtit ca am o datorie, De a starni in mintea tuturora Si mai ales in suflete de tineri Ca nu suntem o tara oarecare Si-avem destin maret si vom fi liberi. Cand noi cantam in salile-arhipline Si recitam pe voci de milioane Visam la Marea noastra Romanie Si va-ndemnam: Treceti batalioane! Un dor as mai fi-avut, dar ce pacat Ca n-am putut opri din cale vremea Sa vad autostrada prin Carpati Din Chisinau-Arad cu via Tebea Sunt unii care ma lovesc si-acuma Cand m-am urcat la ceruri, ce oroare! Cuvinte grele-arunca, nesimtire Si toti vor ca sa cada in picioare Eu va privesc de-aici de sus, cu mila As vrea sa fiti mai buni dar nu se poate Se rasuceste Stefan in morminte De-atata ura, pizma, nedreptate. Imi este jena, sila….chiar ma bucur Ca am plecat de-acolo, dar ma doare Cand vad valori, talente, caractere Ce-si fac familiile peste hotare. Ce sa va spun, romanii mei de bine Ce-aveti sfiala, bun simt si onoare Poporul nostru-i cel mai bun din lume! (Sa tineti minte) Nu lasati tara calcata in picioare.


Autor: rusu
Data: 2010-11-22

Cine va opreste sa puneti in fruntea obstii un primar care sa nu mai fure,asa cum fura Valcov si acolitii lui?


Autor: NAME
Data: 2010-11-26

ACEST ARTICOL TREBUIA SA SE NUMEASCA\"INFRACTORUL NR 1 AL SLATINEI- DAN BALASESCU


Autor: roxana
Data: 2010-12-01

Domnule Sarghie, sunt Roxana Dragomir si vreau sa va spun ca eu chiar va admir sincer. Inteleg mai bine decat credeti dv. nevoile lumesti ale ziaristilor din ziua de azi . Cu toate astea imi permiteti sa va intreb de cate ori ati vorbit cu mine ca sa va dati seama cat de semi sau sfertodocta sunt eu? ma inclin in fata dv. si va invit sa ma cunoasteti cu adevarat!


Autor: SARGHIE
Data: 2010-12-02

DOAMNA,SA STITI CA SI EU VA RESPECT,INSA IN COMENTARIUL MEU N-AM FACUT DECAT SA EXPRIM GANDURILE UNOR MEDICI DIN SPITAL{MAJORITARI CA NUMAR}CARE NU INTELEGEAU CAT DE REPEDE ATI AVANSAT PE SCARA SOCIALA,GRATIE POLITICULUI SI NU PROFESIONALISMULUI, ASA CUM SOCOTEAU EI...SI EU VA ADMIR PE DVS., INSA NU-MI PLACE CAND VORBITI DE NEVOILE LUMESTI ALE ZIARISTILOR,IN TIMP CE NEVOILE LUMESTI ALE COLEGILOR POLITICI AI DVS. AU DEPASIT ORICE INCHIPUIRE...SI AU DOAR MERITUL CA SUNT PEDELISTI...SA VA MAI DAU EXEMPLE?CRED CA NU MAI E CAZUL...STIE O TARA INTREAGA.


Autor: dr. house
Data: 2010-12-03

eu am vorbit cu dvs doamna medic fara studii si este exact cum descrie dnu sarghie mai sus. ba chiar a fost dragut. si ce sa cunoasca cu adevarat.. ca snteti o taratura? o avea si dansu altceva mai bun de facut ...


Autor: lina
Data: 2010-12-03

Va felicit pentru fotografierea perfecta a lui Vladu,eu as spune ca ati fost totusi ingaduitor in caracterizare,la Caracal n-a facut o investitie cat de cat,tipa si urla cat il tineau bosogii,\'\'profesor\'\'dr.docent in minciuna si exagerare,expert in\'\'afaceri\'\'culinare si licitatii, cocotat politic prin sustinerea lui Mircea Toader si ingaduinta tacita a celor trei mahari olteni mentionati.


Autor: un prost neatent
Data: 2010-12-08

Cata dreptate ai matale, nene Sarghie! Dar tare ma tem ca latram ca maidanezii din poza si apoi tacem flamanzi..... Pacat ar fi sa am dreptate! Scuip in chimir,zic<< piei drace>> si ridic stindardul sperantei, ca vom trai bine, dar datorita noua, nu urarii lor. Asa sa ne ajute Cel de Sus!!!


Autor: un \
Data: 2010-12-09

Cata dretate ai si matale, madame,cand ne vorbesti de chimirul gol,de faptul ca latram flamanzi la luna si,mai ales,atunci cand ridicati stindardul sperantei,insa si eu si dvoastra facem parte dintr-o generatie care punem repede botul la toate vrajelile politrucilor de toate culorile.Si ii votam...si daca-i votam trebuie sa-i suportam ,nusa latram...


Autor: adevarul
Data: 2010-12-09

Aveti dreptate.


Autor: veste
Data: 2010-12-09

Frumos material. Bine gandit.


Autor: partidul poporului
Data: 2011-01-13

Inscrieti-va in Partidul Poporului Slatina!! Sa scapam tara de toti hotii care au condus-o 20 de ani!! trimite mail la doru1967@gmail.com


Autor: geco
Data: 2011-01-13

Si...ce facem,schimbam \'\'hotii\'\'actuali cu Dinu Paturica contemporan,adica Dan Diaconescu,versat in smecherii si fraude??


Autor: ac1
Data: 2011-01-19

bravo,sarghie.perfect adevarat,mai ales cu ciupiturile la inceputurile articolului.nota 10


Autor: saint just.ro
Data: 2011-01-22

maestre sarghie,ceausescu are, ca sef de stat,mult mai multe realizari decat oricare dintre cei care au venit dupa el. si nu merita ironia dvs. auzi...Ceasca!!! eu mi-as cere scuze.


Autor: sarghie
Data: 2011-01-23

Daca as sti ca scuzele mele ar ajuta la ceva ,mi le-as cere imediat.Stiu insa ca as primi o replica dura tot de la cei care-au fost lingaii PCR SI AZI SE DAU MARI CAPITALISTI DE DREAPTA.Pe langa alte vini majore ale PCRsi ale lui Ceausescu este ca ne-a lasat aceasta hidoasa fauna criptocomunista si securistica ,lipsita de scrupule, care fura in numele democratiei.Asta e burghezia rosie,laptele batut al comunismului lui Ceausescu la care ,insa,nu-mi pot cere scuze...Spre dosebire de ei, eu -insa, va respect punctul de vedere, dle SAINT JUST. Ejust,n-asa?


Autor: ion
Data: 2011-01-23

O flegmă moleculară,un hoit putrezit,un gindac de balegă moale,un spermatozoid inert,un badit ciumat,intelectual de baltă,creier de gască,cotoi in călduri,o bășină creață,o căcăstoare betivă,un căcat cu ochi,o măsea cariată,un puroi vîscos,,un nimic de nicăieri,,un stremeleag blegit,un degenerat fumigen,un căcat in ploaie,o meduză de latrină,o beșleagă belită,țărînă de cimitir,papițoi de Cioflingeni,țîță de mîță,o limfă cancerigenă,vomisment universal,cioroi beteg de gîlci,papagal sonat,maimuță gonflabilă,coropișniță drogată,,urduros cu zoaie multe,mațe fripte,cucuvaie cripto-comunistă,tigvă de cal in par de gard,circel spuzit la coaie,diaree fără granițe,hibrid jumulit,rata fără sperante,mămăligar ofticat,zdreanță second-hand......(


Autor: ac1
Data: 2011-01-27

n-am inteles nimic. doar atat-dv-ul se teme de andrei iordache.de aici si articolul.............


Autor: bebe
Data: 2011-01-28

Cine este Sorin Bratoi ? Este cumva pedofilistu ???


Autor: gabi
Data: 2011-02-17

Felicitari pentru aceasta succinta analiza a ceea ce este alianta tripartita de opozitie!


Autor: ion
Data: 2011-02-18

juri matale ca nu esti cu p.s di?


Autor: SARGHIE
Data: 2011-02-20

In general,am un sentiment pozitiv despre liberali,insa liberalii nostri de la Olt sunt niste anexe pesedistesi chiar mai mult:nu se dau in laturi pentru agoniseala,Ciugulea cochetand copios si cu DARIUS.Asa ca insinuarea ta IOANE nu-si are rostul...PSD OLT,daca va renaste cumva, totul se va datora proastei guvernari a PDL si nicidecum meritelor liderilor PSD actuali PSD OLT are cea mai proasta garnitura din istoria sa si DARIUS POATE SA-L BATA, DACA NU-L INFUNDA Bercea Mondial...


Autor: saint just.ro
Data: 2011-02-24

opera de maestru. felicitari


Autor: Stoica
Data: 2011-03-01

Excelent art.felicitari!


Autor: Andrei Iordache
Data: 2011-03-02

Domnule Sarghie, marturisesc ca mi-e dor de intalnirile noastre savuroase...politice...naive...spectaculoase...filosofice...conflictuale...speciale... Poate aveti dreptate...dar cred ca pe papusar tot Andrei Iordache il cheama...


Autor: gheghe
Data: 2011-04-07

Traian Băsescu vrea ca Anca Boagiu să scape de anumite persoane incomode din cadrul Ministerului Transporturilor, care ar putea furniza presei dedesubturile aranjamentelor financiare care se vor face la privatizarea SN CFR Marfă. Concret, Gheorghe Dobre, actualul secretar general al ministerului, şi Doru Radian Tufă, secretar general adjunct, sînt consideraţi periculoşi şi nesiguri pentru a întocmi hîrtiile necesare tunului financiar pe care Pazvante Chiorul urmează să îl dea, în acest an, prin vînzarea singurei companii din sistemul CFR care a fost pe profit după 1989. Conform surselor noastre, Gheorghe Dobre, considerat pînă de curînd mîna dreaptă a lui Traian Băsescu în perioadele în care acesta a fost ministru la Transporturi, a căzut în dizgraţie în urmă cu două săptămîni, cînd, aflat la Craiova, s-a plîns unor apropiaţi din organizaţia locală a PDL că îi e frică de cele ce vor urma să se întîmple în ceea ce priveşte CFR Marfă şi că, pentru a evita ca ulterior să fie tîrît pe la Parchet, vrea să se pensioneze cît mai curînd posibil. Fraza care se pare că l-a supărat cel mai tare pe Traian Băsescu şi care i-a fost relatată ca fiind spusă de Dobre a fost: „O să lungesc întocmirea actelor pînă se plictisesc. Oricum nu voi semna nimic!”. În acest context, adjunctul lui Dobre, Doru Radian Tufă, va cădea şi el, pentru că este considerat omul lui Dobre.


Autor: gheghe
Data: 2011-04-07

Traian Băsescu vrea ca Anca Boagiu să scape de anumite persoane incomode din cadrul Ministerului Transporturilor, care ar putea furniza presei dedesubturile aranjamentelor financiare care se vor face la privatizarea SN CFR Marfă. Concret, Gheorghe Dobre, actualul secretar general al ministerului, şi Doru Radian Tufă, secretar general adjunct, sînt consideraţi periculoşi şi nesiguri pentru a întocmi hîrtiile necesare tunului financiar pe care Pazvante Chiorul urmează să îl dea, în acest an, prin vînzarea singurei companii din sistemul CFR care a fost pe profit după 1989. Conform surselor noastre, Gheorghe Dobre, considerat pînă de curînd mîna dreaptă a lui Traian Băsescu în perioadele în care acesta a fost ministru la Transporturi, a căzut în dizgraţie în urmă cu două săptămîni, cînd, aflat la Craiova, s-a plîns unor apropiaţi din organizaţia locală a PDL că îi e frică de cele ce vor urma să se întîmple în ceea ce priveşte CFR Marfă şi că, pentru a evita ca ulterior să fie tîrît pe la Parchet, vrea să se pensioneze cît mai curînd posibil. Fraza care se pare că l-a supărat cel mai tare pe Traian Băsescu şi care i-a fost relatată ca fiind spusă de Dobre a fost: „O să lungesc întocmirea actelor pînă se plictisesc. Oricum nu voi semna nimic!”. În acest context, adjunctul lui Dobre, Doru Radian Tufă, va cădea şi el, pentru că este considerat omul lui Dobre.


Autor: Simona
Data: 2011-04-18

Unde s-o mai promoveze, domnule Sarghie? Face parte din ,,n\" consilii de administratie-portocalii, ocupa unul dintre cele mai bine platite posturi din Primarie, iar fata ei tradeaza ,,cinstea\" cu care atrecut prin viata. La 40 de ani arat mult mai rau decat traseistele de pe centura, gratie unei vieti ,,tumultuoase\", aceasta fiind de fapt principala ei calitate pentru care a fost pastrata in Primarie. A trecut pe rand din paturile portarilor pana in paturile primarilor si in acest moment nu prea mai are nimic de oferit. Este ,,consumata\" si o noua conducere nu va mai dori sa beneficieze de prestatiile ei.


Autor: Ghe Stoica
Data: 2011-05-19

Felicitari d-ule Sarghie pt articol.Facand o paranteza am trait (pe postul tv Antena 3) cele mai penibile clipe din viata mea.Este inacceptabil ca astfel de specimene sa ne reprezinte in Parlamentul Romaniei.


Autor: Ion Vatrai
Data: 2011-05-19

Cine nu a vazut emisiunea (eu am vazut din greseala), nici nu stie ce a pierdut!


Autor: oilen
Data: 2011-06-02

cel mai tare trucaj bravo


Autor: max
Data: 2011-06-24

Bine spus de Anghel,nu are adversar pe masura lui,fratii Ciocan au acumulat mult,doar pentru ei,se \'\'hranesc\'\'din bugetul judetului fiind favorizati de Stanescu,au afaceri impreuna,\'\'toaca\'\'la greu banul public,PSD Caracal o anexa a Fermei Rotunda,in oras nu exista.Anghel,primar si in 2012!


Autor: grigore
Data: 2011-06-25

Analiza este normala dar unul din mijloacele de progres se numeste SCHIMBAREA. Daca va uitati in urma, in toate domeniile, o schimbare duce la diversificarea palierelor de comparatie.Asa ca acest articol bun poate fi repetat in fiecare an de alegeri si ..credem ca este suficient??


Autor: ionel
Data: 2011-09-21

dar lamureste-ne mitica, cine intre persoanele din grup este deputatul valeriu steriu? nu cumva domnul cu punga de plastic in mana?


Autor: ionica
Data: 2011-10-12

mitica, las-o mai moale ca stii si tu foarte bine cine sunt cei din varful penele si stii la fel multi din penele care nu conduc....


Autor: Anonim
Data: 2011-10-22

Edi Ciocazanu va invinge,sunt f sigur de asta,,tre sa scapam orasu asta,sa l aducem la lumina dreptatii,un soare de speranta pt cei tineri,joburi si multe altele


Autor: AVP
Data: 2011-11-03

Avand in vedere faptul ca pentru marile lor pacate dvs ii si vedeti pe cei doi ipochimeni in Iad, n-asa?, n-ar fi fost deloc exagerat ca articolul sa poarte mai degraba titlul \"Prea nenorocitii Daniel si Traian\"...oops. Dar stiti cum zice Mantuitorul, dle Sarghie: \"Cine este fara de pacat, sa arunce primul cu piatra...\" Bine, asta era valabil pentru curva Rahav din Biblie, dar ce e politica, stimate domn, decat o curva...?


Autor: blondu
Data: 2011-11-07

acesti popi sunt niste martalogi