AcasăActualitateCAS Olt vine în întâmpinarea nevoilor asiguraților, printr-un program extins la 12...

CAS Olt vine în întâmpinarea nevoilor asiguraților, printr-un program extins la 12 ore

De luni până vineri, salariații CAS OLT vor asigura program de 12 ore, în vederea rezolvării problemelor pe calitatea de asigurat.
Calitatea de asigurat va putea fi validată mai repede și cu mai puțină birocrație, în sensul că ghișeele instituției vor fi deschise de la ora 8:00 dimineața, până la ora 20.00. Salariații Casei Județene de Asigurări de Sănătate Olt sunt prezenți timp de 12 ore, atât la ghișeu, cât și online, pentru preluarea documentelor și validarea lor transmise la ghișeu, dar și prin e-mail, pentru a răspunde în cel mult 24 ore. Urgențele, însă, sunt rezolvate pe loc.
CAS OLT asigură prezenta pe timpul a 12 ore, prin prelungirea programului de activitate, a unui salariat, între orele 17.00 până la ora 20.00.
Documentele necesare validării calității de asigurat sunt: declarația depusă la administrația finanțelor publice (cu numărul de înregistrare) și C.I.. Președintele CNAS a cerut o raportare zilnică referitoare la numărul solicitărilor primite, rezolvate și în curs de rezolvare, raportarea fiind efectuată după ora 20.00, la finalul fiecărei zi de lucru.
Joi, 4 septembrie a.c., președintele CNAS a avut o videoconferință cu directorii generali ai caselor județene, precum și cu factorii de decizie și de răspundere pe linia calității de asigurat, pentru a le comunica decizia luată și cu rugămintea de a implementa decizia, astfel încât asigurații să beneficieze de toate condițiile legale referitoare la calitatea de asigurat.
Conducerea CAS OLT a făcut un anunț în acest sens, fiind publicat pe site-ul instituției.
Bădescu George

- Advertisment -

Most Popular

- Advertisment -

Recent Comments