NR. 1487/30.10.2014
Primăria Comunei Icoana organizează concursul pentru ocuparea funcției publice vacantă Inspector, cls. I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului financiar-contabil
Concursul urmează a se organiza conform H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificări și completări ulterioare .
Probele se vor desfășura la sediul Primăriei Comunei Icoana, județul Olt și vor consta într-o probă scrisă ce va avea loc în data de 12.12.2014, ora 10,00.
Dosarele de concurs se vor depune la sediul Primăriei Comunei Icoana, județul Olt în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului in Monitorul Oficial partea a III-a.
Selectarea dosarelor se va desfășura în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor .
Condițiile de participare la examen:
Condiții generale: candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, rerepublicată, cu modificări și completări ulterioare .
Condiții specifice:
– Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lunga durată, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă
– Să aibă cel puțin 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Bibliografie:
• Constituția României;
• Legea nr. 188/1999 privind statutul funcționarilor publici, rerepublicată, cu modificări și completări ulterioare;
• Legea nr. 7/2004 privind codul de conduită a funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
• Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificări și completări ulterioare;
• LEGE nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificări și completări ulterioare;
• Ordin 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea si plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidenta și raportarea angajamentelor bugetare și legale;
Dosarul de concurs va cuprinde în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de munca sau, după caz, o adeverința care sa ateste vechimea în munca și, după caz, in specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g) declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activitatea de politie politică.
Primar,