S.C. COMPANIA DE APĂ OLT S.A. informează clienții că perioada de transmitere a autocitirii apometrelor se va desfășura între zilele de 2-5 ale fiecărei luni, începând cu februarie 2025.
„Pentru o facturare corectă și evitarea estimării consumului, utilizatorii serviciului de alimentare cu apă, canalizare și epurare a apelor uzate menajere pot transmite indexul apometrelor, prin următoarele modalități:
- Aplicația mobilă „CAO MOBILE”
- Descărcați aplicația din „Google Play” sau „App Store”;
- Autentificați-vă utilizând contul dumneavoastră sau creați unul nou;
- Selectați opțiunea „indecși”;
- Introduceți indexul actual al apometrului și confirmați datele.
- Call center
- Sunați la numărul unic: 0349.990 și continuați pașii până la tasta 5, se va introduce ID client și cod de autocitire, introducându-se, ulterior, indexul;
- Comunicați indexul apometrului operatorului nostru.
Pentru informații suplimentare, contactați call center-ul nostru și/sau vizitați site-ul oficial: www.caolt.ro Vă mulțumim că sunteți alături de noi!”, transmite Compania de Apă Olt.
Daria Badea