AcasăUn altfel de examen pentru studenții USAMV Slatina
Array

Un altfel de examen pentru studenții USAMV Slatina

Elevi din cadrul Colegiului „P.S. Aurelian” și Colegiul Național Vocațional „Nicolae Titulescu” din Slatina au luat parte, la începutul acestei săptămâni, la o lecție deschisă susținută de studenții din anul III, din cadrul Facultății de Management, Inginerie Economică în Agricultură și Dezvoltare Rurală – Filiala Slatina. Împărțiți pe grupe, studenții au avut de susținut examenul la disciplina Agromarketing, prezentând produse agroalimentare pentru care au creat branduri și campanii de marketing.

„Știți că, în fiecare an, în această perioadă, studenții noștri din anul III susțin un examen la materia Marketing și Agromarketing. Este un examen «altfel», deoarece el se prezintă ca o lecție deschisă. Opt grupe de studenți au prezentat, de data aceasta, diverse produse agroalimentare, pe criterii de marketing, respectând o grilă a agromarketingului și marketingului. Prin acest demers, noi încercăm să îi învățăm să se prezinte în fața unui public format din profesori, elevi de la Colegiul Economic, Colegiul «Nicolae Titulescu» și studenți din alți ani, care încercă să se obișnuiască cu ideea că și ei trebuie să susțină un astfel de examen în anul III”, a declarat Victor Tița, directorul Filialei Slatina a USAMV.

usamv liPrezent la această lecție deschisă, Dinu Toma, decanul Facultății de Management Agricol din cadrul USAMV București, a felicitat studenții pentru ideile lor, dar și pe profesorii care i-au îndrumat.

„Suntem organizați să facem un pic «Școala altfel!», «Facultatea altfel!». Studenții de la Marketing i-au parte la un eveniment desfășurat atât la Slatina, cât și la București, și anume prezentarea proiectelor de marketing, prin care încearcă să promoveze un produs local, să-l aducă la cunoștința consumatorilor și să-l lanseze. Ceea ce este expus aici este rodul activității profesorului de marketing, domnul Nijloveanu, alături de studenții săi, iar ideile sunt exclusiv ale lor. Studenții sunt cei care au conceput și au făcut toate aceste materiale de promovare, iar eu sper că, prin acest demers, studenții să conștientizeze importanța produselor locale, importanța consumului local și să conștientizeze că atunci când consumăm din ceea ce producem, practic, ne salvăm propriul loc de muncă”, a declarat Dinu Toma.

Totodată, Victor Tița este de părere că acest examen încearcă să le dezvolte și inteligența emoțională. „Noi ne reproșăm în educație faptul că nu îi învățăm suficient de bine să se reprezinte public pe elevii și studenții noștri și iată că, prin demersuri de acest gen, facem și acest lucru. Mai mult decât atât, promovăm produse locale, unele dintre ele chiar există, altele sunt inventate de ei, însă, din câte am observat eu, ele ar funcționa foarte bine nu numai pe piața românească, ce bine ar fi dacă am găsi și o piață în exterior, dar și prin vânzarea online”, a mai spus Victor Tița.

Ionuț DUMITRESCU

- Advertisment -

Most Popular

- Advertisment -

Recent Comments