AcasăAnunțuriANUNȚ DE LICITAȚIE PUBLICĂ

ANUNȚ DE LICITAȚIE PUBLICĂ

  1. Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact:

Primăria Comunei Deveselu cu sediul în strada Aurel Vlaicu nr.6, Cod Fiscal 4491350, tel. 0249.510.560, fax: 0249.510.580, e-mail: primariadeveselu@yahoo.com

  1. Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat:

Teren aparținând domeniului privat al comunei Deveselu, jud.Olt,terenuri situate in extravilan, in T43, P119 si T45, P121, in  suprafata de 195673 mp, respectiv 283929  mp,avand categoria de folosinta pasune, inscrise in CF nr.52939 si CF nr. 52817.

Concesionarea se face conform prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ si conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Deveselu nr.129/25.11.2022, reanalizata prin Hotararea Consiliului Local al Comunei Deveselu nr.16/30.01.2023

  1. Informații privind documentația de atribuire:

– se regăsesc în caietul de sarcini

3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire:

– se poate obtine de la sediul Primariei Comunei Deveselu, comuna Deveselu, strada Aurel Vlaicu nr.6

 3.2. Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire:

– secretar general UATC Deveselu, Primăriei Comunei Deveselu, strada Aurel Vlaicu nr. 6

3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul:

– 1000 lei si se poate achita cu numerar la casieria Primariei Comunei Deveselu

3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor:

– 23.03.2023

  1. Informații privind ofertele:

4.1. Data-limită de depunere a ofertelor:

– 03.04.2023

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:

Primăria Comunei Deveselu, strada Aurel Vlaicu nr.6

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:

– un exemplar

  1. Data și locul la care se va desfășura sedința publică de deschidere a ofertelor:

– 04.04.2023

  1. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:

– Tribunalul Olt-Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal,municipiul Slatina, strada Manastirii nr.2, jud. Olt, tel.0249.414.989, 0249.435.638, fax: 0249.437.370, e-mail: tribunalul-olt@just.ro

  1. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării:

– 08.03.2023.

PRIMAR,

DOBRE NICOLAE

- Advertisment -

Most Popular

- Advertisment -

Recent Comments